Доставка, оплата та повернення

Зручний для вас сервіс є пріоритетом Aurora Lilot. Будь ласка, ознайомтеся з нашою політикою доставки та повернення.

Доставка

Безкоштовна доставка по Україні: у відділення компанії «Нова Пошта» або кур'єром за вказаною адресою.

Короткі факти

  • Обробка замовлень може зайняти 1-2 дні за наявності товару на складі. За відсутності товару на складі обробка замовлень може зайняти 5-12 днів.
  • Як тільки ваше замовлення буде відправлене, ви отримаєте електронний лист із підтвердженням та інформацією для відстеження.
  • Щоб відстежувати своє замовлення, скористайтеся посиланням для відстеження в електронному листі з підтвердженням доставки.
  • Терміни доставки залежать від вашого регіону та завантаження служби доставки «Нова Пошта» і зазвичай складають від 1 до 3 робочих днів.
  • Ми не здійснюємо доставку у офіційні святкові дні в Україні.

Оплата

  • На сайті: приймаються банківські картки Visa і MasterCard, а також платіжні системи Apple Pay та Google Pay.
  • Під час отримання замовлення: можлива оплата готівкою або банківською карткою у відділенні чи кур’єру служби доставки «Нова Пошта».

Повернення та обмін

Ми надаємо всім нашим покупцям право повернути придбаний товар протягом 14 днів відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".

Звертаємо вашу увагу, що ми залишаємо за собою право відмовити у поверненні товару, якщо він входить до «Переліку» непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню чи обміну.

До цього переліку входять і товари, представлені в нашому інтернет-магазині:

  • Подушки
  • Постільна білизна
  • Пледи
  • Матраци
  • Ковдри
  • Наматрацники та перини
  • Натільна білизна та домашній одяг
  • Домашнє взуття (на одноразовій тонкій підошві)
  • Товари для новонароджених
  • Рушники


Просимо вас відповідально підходити до вибору товарів на нашому сайті.

Безперечно підлягають поверненню чи обміну ті товари, які мають заводський брак або дефекти, що виникли під час доставки товару.

Умови повернення

  • Товари повинні бути у новому, оригінальному стані, з усіма прикріпленими бірками та етикетками, щоб мати право на повернення. Для всіх подушок та ковдр обов'язковою умовою для повернення чи обміну є наявність фабричної пломби, яка розміщена на замку оригінальної сумки Aurora Lilot і наше схвалення (згоду) на обмін чи повернення.
  • Оригінальна упаковка, рахунок-фактура, листівки, пакувальний лист та сертифікати повинні бути включені.
  • З міркувань здоров’я та безпеки ми не можемо приймати повернення використаних подушок, підковдр, ковдр і постільної білизни. Випрані речі також не підлягають поверненню та обміну.
  • Товари не підлягають обміну або поверненню, якщо вони помічені як «Остаточний розпродаж» або були пошкоджені через неправильне або необґрунтоване використання.
  • Зверніть увагу, що кастомізовані та персоналізовані товари не підлягають поверненню.

Щоб повернути товар, зв'яжіться з нашою службою підтримки клієнтів за адресою info@auroralilot.com.ua або за телефоном +38(077) 006 07 08, щоб отримати згоду та інструкції для повернення.

Важливі зауваження

  • Повернення коштів буде здійснено аналогічно до первісного способу оплати.
  • Витрати на відправку товару при поверненні ми беремо на себе. Для цього, відправляючи посилку, просто оберіть оплату одержувачем.
  • Усі повернуті товари проходять обов'язкову перевірку.
  • Aurora Lilot залишає за собою право обмежити обслуговування у випадку частих повернень з боку клієнта.

Після отримання повернення та підтвердження, що вимоги до повернення товару дотримані, ми повернемо вам оплату. Зверніть увагу, що при оплаті банківською карткою термін повернення коштів залежить від політики банку, який видав карту.

Обмін

Ми не пропонуємо прямий обмін. Будь ласка, поверніть непотрібні товари та розмістіть нове замовлення на потрібні товари.

Дякуємо вам за вибір Aurora Lilot.